InoSoft

Jouw agenda online delen en gezamenlijk bewerken

De online agenda deel je eenvoudig met jouw collega's.

Online gedeelde agenda

Online je zakelijke agenda delen

Met een online gedeelde agenda is het eenvoudig je zakelijke agenda te delen met collega`s en je werknemers. Om vanuit elke locatie te kunnen zien waar je moet zijn en wat je moet doen maar ook om bijvoorbeeld werkplekken en het gebruik daarvan te beheersen. Het geeft inzicht in deze werkplekken en de taken van  je collega's / werknemers. Je ziet bij het delen van jouw agenda meteen wanneer iemand / een werkplek beschikbaar is en tevens ben je direct op de hoogte van wat jouw collega aan het doen is. Dankzij de uitgebreide functionaliteiten en instelmogelijkheden van de online agenda van Chronix kan je hem koppelen aan klanten, aan medewerkers, aan openingstijden, aan werkplekken of een combinatie van deze vier. Je kan er voor kiezen klanten zelf afspraken te laten maken. Door de agenda te koppelen aan werkplekken kan je de agenda ook als planning of rooster gebruiken.

Klanten & Personeel in de agenda

agenda delen

Met de gedeelde agenda van InoSoft beheer je gemakkelijk de afspraken tussen klanten en medewerkers of tussen leveranciers en medewerkers. Het is namelijk mogelijk om een afspraak te (laten) maken in de online agenda, waarbij je de afspraak kunt koppelen aan een klant of leverancier via het geintegreerde CRM systeem, waarna je vervolgens een medewerker aan de afspraak koppelt. Klantbehoefte en bedrijfscapaciteit worden zo naadloos gestroomlijnd. Koppel de agenda aan individuele medewerkers of aan een personeelsgroep die je zelf samenstelt. Stel de openingstijden van de agenda in en binnen 10 minuten is de agenda operationeel.

Personeel koppelen

Indien een medewerker is toegevoegd, kan deze desgewenst inzage hebben in de agenda van hem en/of die van zijn collega's via de personeelssite. De personeelssite is een losstaande website voor medewerkers, waarbij personeelsleden onder andere inzage krijgen in de door hen gewerkte tijden, ingediende tijdsverzoeken en lopende vakantie aanvragen. Daarnaast is dit de plek waarop personeel kan inloggen om zodoende bij de persoonlijke online agenda te komen. De administrator of hoofdbeheerder van de agenda of van de personeelsgroep kan het personeelslid inplannen c.q. koppelen aan een klantafspraak via het beheer paneel en tevens bepalen welke afspraken van collega's dit personeelslid mag inzien.

Maak jij op dit moment de planning nog met de hand en rooster jij werknemers nog in op papier? Of maakt je gebruik van een software systeem wat toch net niet helemaal doet wat jij wenst? Dan is het tijd om over te stappen op Chronix: de time management tool bij uitstek voor het midden- en kleinbedrijf. Chronix is van zichzelf een veelzijdig systeem, maar mochten eer specifieke wensen zijn, dan kunnen wij Chronix precies afstemmen op jouw wensen in de vorm van maatwerk. InoSoft bestaat uit een team van ervaren programmeurs en kunnen iedere vorm van maatwerk realiseren: hierbij is niets onmogelijk!

Afspraakherinnering

Stuur automatisch afspraakherinneringen uit de gedeelde agenda naar jouw klanten per e-mail of indien gewenst per SMS. Het sturen van afspraakherinneringen werpt in de praktijk zijn vruchten af. Uit onderzoek blijkt dat het opkomstpercentage stijgt en het aantal no-shows sterk afneemt. Dit betekent simpelweg meer omzet dankzij het voorkomen van omzetderving door klanten die hun afspraken niet nakomen omdat ze ze vergeten zijn. Het sturen van afspraak herinneringen via e-mail is volledig gratis en instelbaar in dagen. Als email niet aankomt krijg je een melding wat er mis is met de herinnering-email of mailbox van je klant.

afspraak herinnering via sms of email

Online agenda op je eigen website

Wil je de online agenda  weergeven op je eigen website ? Via een iframe kan je de gedeelde agenda weergeven op je eigen pagina`s. Heb je een wordpress website dan kan je onze wordpress plugin gebruiken met eenvoudige installatie en onze veilige ssl encryptie. 

Maatwerk Online Agenda

Heb jij specifieke wensen en eisen waaraan jouw online agenda aan dient te voldoen, maar vind je deze functionaliteiten niet terug in de agenda's die online beschikbaar zijn? Omdat InoSoft iedere vorm van maatwerk kan leveren, kunnen wij iedere functionaliteit die jij belangrijk vindt aan het registratiesysteem toevoegen. Op deze manier is jouw gedeelde agenda volledig op maat in te richten, waarbij voldaan zal worden aan alle eisen en wensen volgens jouw specificaties. Graag bespreken wij tot in detail jouw wensen en bieden wij een eenmalige vaste prijs aan voor deze uitbreiding, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Wel zo fijn, aangezien kostenbeheersing het uitgangspunt van InoSoft is!

Werkt in jouw dienst

afspraken met leveranciers

Maak de afspraken met leveranciers inzichtelijk voor meerdere medewerkers zodat de afhandeling makkelijk kan worden overgenomen

afspraken delen

Je afspraken goed geregeld, inzichtelijk en duidelijk gecommuniceerd zorgt voor 100% klanttevredenheid en tevreden personeel

100% gebruikersgemak

Eenvoudig instelbaar en gemakkelijk combinaties maken van personeel, klanten, leveranciers, werkplekken en openingstijden 

Probeer het gratis en vrijblijvend 30 dagen uit!

Uw gegevens

Installatie

Ik stel zelf alles in.
Ik wil alles in laten stellen op afstand (m.b.v. Teamviewer).
Ik wil alles in laten stellen op onze locatie(s).

Uw bericht

Vul hieronder de veiligheidscode 0751 in: