InoSoft

Urenregistratie vanaf € 1,- per medewerker per maand!

Plannen, inklokken en werktijden bekijken in 1 beheersysteem.

Prijzen urenregistratie pakket

Een perfect werkbaar beheersysteem waarmee je je inklokschermen beheert, waarin je je personeel kunt plannen, hun gewerkte tijden kunt registreren en de gewerkte tijden als overzicht kunt exporteren naar Excel, bijvoorbeeld ten behoeve van de loonadministratie.

Overzicht prijzen

 
Basispakket € 25,00 per maand 25 medewerkers, 1 inklokscherm,
1 planning of agenda, 1 CRM
Extra medewerkers € 1,00 per maand per medewerker
Uitbreiding inklokken met druppel € 1,00 per maand per druppel*
Uitbreiding personeelsite € 2,50 per maand per personeelslid
Uitbreiding Inklokscherm € 2,50 per maand per inklokscherm;
Uitbreiding Planning / Agenda € 10,00 per maand per planning / agenda

Bedragen exclusief BTW.

* Eenmalige aanschafkosten druppels bedragen 5,95 per stuk (verkoop per 10 stuks)

Basispakket

Voor slechts € 25,- per maand kunt u tot 25 medewerkers laten inklokken op 1 inklokscherm. Voor meer dan 25 medewerkers betaalt u slechts 1 euro per maand per werknemer.

Personeelsite

Geef je personeel een personeelsite, waarbij ze real-time het rooster kunnen inzien, tijdsverzoeken kunnen indienen en de gewerkte tijden kunnen bekijken. Prijs: € 2,50 per medewerker per maand.

Inklokscherm

Wil je personeel laten inklokken via de personeelsite? Of heb je graag extra inklokschermen op jouw bedrijfslocatie? Voor slechts € 2,50 per maand heb je een extra inklokscherm.

CRM

Inbegrepen bij het basis abonnement is het CRM systeem, waar zowel klanten als leveranciers overzichtelijk kunnen worden opgeslagen. Inclusief klant- en leveranciersdossier!

Planning & Rooster

Met de planningsmodule kun je jouw personeel overzichtelijk plannen. Het personeel kan het rooster optioneel inzien in hun eigen personeelsite of via een (digitale) afdruk. In het basisabonnement is 1 Agenda of 1 Planning inbegrepen. Een extra agenda of planning kost € 10,- p/m.

Agenda & Afspraken

De online agenda, uitermate geschikt om klantafspraken in te geven en optioneel te koppelen aan personeelsleden. In het basisabonnement is 1 Agenda of 1 Planning inbegrepen. Een extra agenda of planning kost € 10,- p/m.

Probeer het gratis en vrijblijvend 30 dagen uit!

Uw gegevens

Installatie

Ik stel zelf alles in.
Ik wil alles in laten stellen op afstand (m.b.v. Teamviewer).
Ik wil alles in laten stellen op onze locatie(s).

Uw bericht

Vul hieronder de veiligheidscode 0354 in: